Grapos üdítők, italmanagement, pulttechnika

Szervíz, karbantartás, hibabejelentés

A Grapos által forgalmazott és beüzemelt pulttechnológia, az italcsapok, italcsapolók szerződés szerinti folyamatos karbantartását és szervizelését a Grapos Üditő Kft. szakemberei, a szervizes kollégák, vagy a szerződött szakszervizek szakemberei végzik el a gépek karbantartás igényének vagy az üzemeltető eseti bejelentésének függvényében.

Italautomata szerviz

A Grapos italcsapolók, italadagolók karbantartási munkáira általában évente egy alkalommal előzetes egyeztetést követően az ügyfél telephelyén,  a vendéglátóipari egységben kerül sor. A karbantartás rövid időt vesz igénybe, így fennakadást nem okoz a napi munkában és természetesen mind a helyszínen, mind központilag naplózásra kerül.

A gépek esetleges meghibásodása esetén kollégáink többségében 24 órán belül kiérkeznek a helyszínre és elkezdik a hiba elhárítását.és javítják, vagy cserélik a berendezést. A vendéglátás dinamikáját figyelembe véve természetsen a javítást hétvégén, ünnepnapokon is elvégzik kollégáink lehetőség szerint a legrövidebb idő alatt újra működőképessé téve az italcsapolásért felelős Grapos berrendezést.

Mit kell tenni az esetleges meghibásodás esetén?

Hibabejelentés, szervíz vagy karbantartás igény bejelentés esetén forduljon kollégáinkhoz az alábbi elérhetőségeken, vagy az alábbi ürlapot kitöltve és elküldve kollégáink haladéktalanul felveszik Önneel a kapcsolatot és elkezdik a kért szervíz szolgáltatás teljesítését.

Online elérhetőség: info@grapos-uditok.hu;
Telefonos elérhetőség: (+36) 70 323 6264; (+36) 30 227 8769

Hibabejelentés - ŰRLAP